AYDINLATMA METNİ 08 Kasım 2021, 12:03
T.C. FEKE BELEDİYE BAŞKANLIĞI
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI VE İŞLENMESİNE İLİŞKİN
ÇAĞRI MERKEZİ HAKKINDA
AYDINLATMA METNİ
İşbu Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesine İlişkin Çağrı Merkezi Hakkında Aydınlatma Metni, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) ve Aydınlatma Yükümlülüğünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul ve Esaslar Hakkında Tebliğ (‘’Tebliğ’’) kapsamında veri sorumlusu sıfatıyla T.C. Feke Belediye Başkanlığı (“Belediye”) tarafından hazırlanmıştır.
KVKK kapsamında kişisel veri kimliği belirli veya belirlenebilir gerçek kişiye ilişkin her türlü bilgiyi (“Kişisel Veri”) ifade eder.
Belediye, çağrı merkezini arayanların paylaşmış oldukları kimlik ve iletişim bilgileri ve vatandaş işlem bilgilerini (talep ve/veya şikâyet bilgisi, çağrı merkezi kayıtları) talep ve şikâyetlerin takip edilebilmesi, iletişim faaliyetlerinin yürütülmesi amaçlarıyla sınırlı olarak işlenmektedir.
Söz konusu Kişisel Veriler, KVKK’nın 5’inci maddesinde yer alan “ilgili kişinin kendisi tarafından alenileştirilmiş olması” ve “ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla veri sorumlusunun meşru menfaati için zorunlu olması” hukuki sebeplerine dayanarak telefon yoluyla otomatik olarak işlenmektedir.
Söz konusu Kişisel Veriler üçüncü kişilerle paylaşılmamaktadır.
KVKK’nın ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11’inci maddesi kapsamındaki taleplerinizi, “Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğe” göre İslam Mahallesi, Ulus Caddesi, No: 30, Feke/Adana adresine kimliğinizi tespit edici belgeler ile yazılı olarak veya info@feke.bel.tr e-posta adresimize, kayıtlı elektronik posta (KEP) adresiniz vasıtasıyla, güvenli elektronik imzalı, mobil imzalı ya da tarafınızca Belediye’ye daha önce bildirilen ve Belediye’nin sisteminde kayıtlı bulunan elektronik posta adresinizi kullanmak suretiyle (kimliğinizi tespit edici belgeleri ekleyerek) iletebilirsiniz.